رزومه کاری

سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی

سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی چگونه انجام میشود؟

سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی, با افتخار اعلام میکنیم که تیم آسانسور آسا با بکارگیری بهترین ابزار و مجربترین افراد در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است.

انواع خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی

ساختمان های بلند و مدرن روز به روز در حال گسترش در شهرهای بزرگ هستند. نماد هر شهر پیشرفته ساختمان های بلند، مراکز خرید بزرگ و دلباز و حمل و نقل زنده در مویرگ های هر شهر است.

ممکن است شما یکی از افراد زیر باشید:

1- مجتمع تجاری داشته باشید که در آن پله برقی وجود داشته باشد.
2- پارکینگ طبقاتی داشته باشید.
3- یا مکان های پرترددی داشته باشید که در آن از پیاده روی متحرک برای جابجایی مسافرین استفاده می شود.

در هر دسته از تقسیم بندی بالا باشید حتما با گذشت زمان نیازمند خدمات ما خواهید بود سرویس و نگهداری بهترین کار برای جلوگیری از نقص و تعمیرات غیرمترقبه خواهد بود.

آیا شما برای تعمیر ، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی خود برنامه ای دارید؟

آیا با انواع خدمات ما  آشنایی دارید؟

مزایای سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی چیست؟

نوع A :

فرد یا افراد سرویس و نگهدار بصورت مستقر در محل هستند و هر زمان که خرابی پیش آید تعمیرات لازم را انجام می دهند و یا سرویسکاری لازم را برای کاهش میزان خرابی ها انجام می دهند.
موارد کاربرد: پروژه های تجاری، اداری و بیمارستان ها و متروها و اماکن عمومی

نوع B :

این نوع سرویس و نگهداری بصورت قرار دادی است. چک لیست سرویس و نگهداری برای آن وجود دارد که توسط سرویسکار تکمیل می شود و به تأیید کارفرما می رسد. این نوع سرویس بصورت ماهی یکبار انجام می شود.

معمولاَ 2 الی 3 بار نیز برای رفع خرابی ناگهانی آسانسور و پله برقی در ساعات کاری و ظرف مدت 24 ساعت می تواند انجام گیرد و در خواست رفع خرابی غیر مترقبه در این نوع سرویس تقاضا شود.
هزینه این نوع سرویس نسبت به انواع A و C می تواند برای پروژه های بزرگ معقول و پایین تر باشد.

نوع C :

سرویس و نگهداری توسط افراد غیر مقیم بصورت On Call و 24 ساعته انجام می شود.

موارد کاربرد: ساختمان های ارتفاع بالا ، مجتمع های مسکونی تعداد واحد بالا، پروژه های درخواست شده توسط کارفرما

مزایا و نوع کاربرد هر کدام از خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی چیست؟

در پایان اینکه در شرکت آسانسور آسا در صورتی که در مجتمع یا محل تان بصورت ترکیبی هم آسانسور وجود داشته باشد و هم پله برقی خدمات آن می تواند بصورت یک جا و توسط یک تیم برای شما انجام شود.

سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

منظور از سرویس و نگهداری آسانسور آن است که بخش‌های مختلف و قطعات آن به‌صورت دوره‌ای مورد بازدید و بررسی قرار بگیرند تا اگر نقص یا ایرادی دارند، در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

از این نظر می‌توانیم آسانسور را با خودرو مقایسه کنیم. شما پس از طی کردن مسافت مشخصی با اتومبیل خود، باید آن را سرویس کنید و برخی قطعات و سیالات آن را تعویض نمایید.

حتی ممکن است در بررسی کلی که توسط مکانیک صورت می‌گیرد، معلوم شود که خودروی شما یک نقص بزرگ پیدا کرده است و باید هر چه سریع‌تر تعمیر شود.

آسانسور هم دقیقا به چنین بررسی و چکاپ دوره‌ای نیاز دارد.

معمولا پیشنهاد می‌شود که سرویس ماهیانه آسانسور را از یاد نبرید. البته در اینجا بحث هزینه سرویس آسانسور هم مطرح می‌شود که معمولا برای صاحبان و ساکنین ساختمان‌ها اهمیت زیادی دارد.

نکته‌ای که در این مورد باید مورد اشاره قرار بگیرد آن است که شما با پرداخت یک هزینه کم می‌توانید جلوی خرج‌های سنگین‌تر را بگیرید و مهمتر از آن، جان و سلامت استفاده‌ کنندگان از آسانسور را حفظ کنید. اگر نسبت به تعمیر و نگهداری آسانسور حساس نباشیم، ممکن است با عواقب جبران‌ناپذیری مواجه شویم.

هزینه‌ اندکی که به‌صورت دوره‌ای به شرکت سرویس آسانسور پرداخت می‌کنید، یک هزینه اضافی و غیرضروری نیست، بلکه از خرابی‌های بزرگ جلوگیری می‌کند و امنیت شما و عزیزان‌تان را تضمین می‌نماید.

تصور کنید که سیم بکسل آسانسور شما دچار آسیب شود و به دلیل عدم سرویس دوره‌ای، این مورد را تشخیص ندهید. همین موضوع در نهایت می‌تواند پاره شدن سیم بکسل و سقوط آسانسور را به دنبال داشته باشد که خسارت‌های جانی و مالی آن بسیار سنگین خواهد بود.

سرویس آسانسور در تهران

در بخش قبلی تا حدودی به مزایای سرویس آسانسور اشاره کردیم. گفتیم که با انجام سرویس‌های ماهیانه می‌توانید جلوی بسیاری از حوادث ناگوار را بگیرید. در ادامه سه مورد از مهمترین مزیت‌های سرویس و نگهداری بالابر را ذکر می‌کنیم:

کاهش هزینه‌ها

همیشه هزینه سرویس کردن آسانسور بسیار کمتر از مخارجی است که تعمیرات اساسی روی دست شما می‌گذارند. بنابراین توصیه می‌کنیم که با پرداخت هزینه‌ای ناچیز به‌صورت ماهیانه، از هزینه‌های سنگین تعمیرات جلوگیری کنید.

اگر هر ماه روغن موتور و گیربکس چک شوند و لنت‌های ترمز مورد بازدید قرار بگیرند، عمر این قطعات افزایش پیدا می‌کند.

این در حالی است که اگر بخواهید موتور یا گیربکس و سایر بخش‌های مهم آسانسور را تعمیر یا تعویض کنید، باید مبلغ زیادی را هزینه نمایید.

افزایش ایمنی و حفظ جان افراد

هیچ چیز مهم‌تر از حفظ جان و سلامتی افراد نیست. آسانسورها به این دلیل نصب می‌شوند که زندگی ما را راحت‌تر کنند و زحمت بالا و پایین رفتن از یک ساختمان را به حداقل برسانند.

اما همین وسیله مفید، اگر دچار نقص و ایراد شود می‌تواند ایمنی و سلامت افراد را به خطر بیندازد یا حتی جان آنها را بگیرد. با سرویس و نگهداری آسانسور می‌توان تا حد زیادی از این موارد پیشگیری کرد.

افزایش کارایی آسانسور

یکی دیگر از مزیت‌های مهم سرویس آسانسور، افزایش کارایی آن است. همان‌طور که گفتیم، با فرسوده شدن قطعات مختلف آسانسور، عملکرد آنها نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و به تدریج کارایی آسانسور افت می‌کند.

مثلا ممکن است شاهد تاخیر در حرکت کابین یا تکان‌های شدید در هنگام استارت و توقف باشیم. سرویس کردن آسانسور و تعویض قطعات فرسوده، کارایی آن را نیز افزایش می‌دهد و طول عمر آسانسور را بیشتر می‌کند.

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

۰۹۱۲۸۰۶۶۲۸۴

اینستاگرام :

asa_elevator_group

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی:

asaelevator

مدیریت :

محسن یعقوبی


شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, باز سازی آسانسور در تهران, بازسازی آسانسور, قیمت باز سازی آسانسور در تهران, سرویس پله برقی در تهران, سرویس آسانسور در تهران,