رزومه کاری

آسانسور خودرو بر هیدرولیکی

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

آسانسور خودرو بر هیدرولیکی

شرکت آسانسور آسا در زمینه طراحی و نصب آسانسور های خودرو بر فعالیت گسترده ای دارد

اطلاعات مفید در مورد آسانسورهای خودروبر

آسانسور اتومبیل بر بدلیل شرایطی مانند عدم امکان اجرای رمپ پارکینگ و یا محدودیت در فضای ساختمان ها طرفداران زیادی دارند. با توجه به محدودیت مساحت زمین و افزایش راندمان فضای موجود جهت تامین حداکثری تعداد پارکینگ به جای اجرای رمپ از آسانسور های خودرو بر استفاده می شود.

 

آسانسور خودرو بر

سیستم محرکه آسانسورهای خودروبر

 

هیدرولیکی :

در آسانسور های هیدرولیک که عمدتا بصورت جک مستقیم از زیر و یا جک بغل دو طرفه اجرا می شوند این امکان وجود دارد که خودرو را تا ارتفاع حداکثر ۴ طبقه جابجا کند و دلیل این موضوع محدودیت در طول جک های هیدرولیک می باشد. در آسانسورهای خودرو بر با جک مستقیم از زیر طول چاله جک می بایستی به اندازه کورس حرکتی بوده و چاله جک از کف چاهک شروع شده و به اندازه حدود ۵۰ سانتیمتر بیشتر از طول جک تمام شود.

 

کششی :

در صورتی که ارتفاع بیش ازین مقدار باشد می بایستی از آسانسور های کششی استفاده شود. معمولا ابعاد کابین های خودروبر حداقل عرض ۲۷۰ سانتیمتر جهت پیاده شدن راننده و عمق ۵/۵ متر میباشند.

 

ویژگی های آسانسورهای ماشین بر

ظرفیت : ظرفیت آسانسور های خودرو بر به نسبت خودرو ها از ۳ تا ۷ تن متغیر است.

درب های آسانسور : معمولا در این نوع آسانسور ها کابین بصورت تکدرب و یا دور درب (تونلی) بوده و در نوع دو درب دو عدد پنل شستی داخل کابین به منظور تسهیل در دسترسی راننده به پنل شستی به هنگام ورود و خروج نصب می گردد. این آسانسور ها همچنین در انواع درب های لولایی، اتوماتیک و گیوتینی با ابعاد مختلف قابل اجرا هستند.

ریل:در آسانسور های ماشین بر بدلیل عمق زیاد کابین که حدودا بین ۵ تا ۶ متر میباشد. به منظور حفظ تعادل کابین ناشی از نیروهای دینامیکی و استاتیکی از ۲ جفت ریل استفاده میشود. که این ریل ها به عنوان هادی بوده و بار وارده کاملا بر روی جک می باشد. هنگامی که خودرو وارد کابین آسانسور میشود. مخصوصا در طبقات بالاتر بدلیل تراکم روغن موجود در جک و شلنگ هیدرولیک که ناشی از بار وارده به کابین می باشد.

سیستم تعلیق : در آسانسور های خودروبر کششی سیستم تعلیق به دلیل مهار و حفظ تعادل کابین از نوع دو به یک می باشد. فضاهای کاری آسانسورهای خودرو بر چه نوع کششی و یا هیدرولیک مشابه هم بوده ولی در نوع هیدرولیک محدودیت کمتری دارد. به طور مثال یک کابین خودروبر با ارتفاع استاندارد حداقل نیاز به ۴ متر اورهد و ۱۵۰ سانتیمتر چاهک به منظور تامین فضای جان پناه برای سرویسکار خواهد داشت.

 

 

شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس :

09128066284

 

اینستاگرام :

asa_elevator_group

 

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

 

حجره اینترنتی:

asaelevator

 

مدیریت :

محسن یعقوبی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *