رزومه کاری

باربر کششی

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

باربر کششی

باربر کششی چیست؟

سیستم های آسانسور که در ساختمان های مختلف نصب می شوند، دارای انواع مختلفی هستند. یکی از این مدل آسانسورها، آسانسور باربر کششی می باشد. این آسانسورها برخلاف آسانسورهای حمل مسافر، کاملا هدفمند نصب می شوند تا بتوانند فشار را بهتر تحمل کنند.

به طور کلی باید آسانسور باربر را به سه نوع اصلی دسته بندی نماییم.

  • آسانسورهای هیدرولیکی
  • آسانسور های کششی با یک اتاقک ماشینی
  • آسانسور های کششی فاقد اتاقک ماشینی

هر یک از این آسانسورها با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر آن این نمونه از آسانسورها، با آسانسورهای حمل مسافر نیز متفاوت می باشند. اجازه دهید در مورد هر یک از نمونه های آسانسور باری اطلاعاتی به دست آوریم.

عملکرد آسانسور باربری کششی به چه صورت است؟

آسانسورهای باری به دلیل شرایط استفاده ای خاصی که دارند، دارای عملکرد متفاوتی با آسانسورهای مسافربری می باشند. دکل این سری از آسانسورها از قطعاتی ساخته شده است، که تا ارتفاع 50 الی 200 متر ادامه دارد. پس از آن بر روی طاق آسانسوریک جرثقیل فیکس می شود، تا ارتفاع آسانسورکم و زیاد شود.

البته برخی از ساختمان هایی که از ارتفاع کمی برخوردار هستند، ابتدا لازم است پیش از نصب آسانسور باری ابتدا دکل فیکس شود. اتاقک باید تا مرحله آخر بر روی این سیستم آسانسور حفظ شود. به همین دلیل لازم است در زیر اتاقک و روی زمین، از یک فوندانسیون استفاده شود.

این فوندانسیون ها دارای ابعاد کف به اندازه اتاقک هستند، در حالی که ارتفاع آنها 30 سانتی متری می باشد. آسانسور های کارگاهی معمولا قادر هستند به راحتی با سرعتی معادل 50 متر بر دقیقه، بیش از 1000 کیلوگرم مصالح را جابجا نمایند.

از جمله بهترین آسانسورهای حمل بار میتوانیم به آسانسور تی سی سی اچ اشاره کنیم. زیرا این مدل از آسانسورهای باری دارای راندمان بالایی می باشند، در حالی که از انرژی و برق کمی استفاده می کنند. آسانسور باری تی سی سی اچ دارای ظرفیت 1500 کیلو گرم تا 2500 کیلو گرم طراحی و تولید می شوند.

 

تفاوت آسانسورهای مسافربر با آسانسورهای باری 

این دو آسانسوربا این که دارای یک کارایی هستند، اما تفاوت های بسیاری با هم دارند. از جمله مهم ترین تفاوت آسانسورهای باربر با آسانسورهای مسافربر، در نوع استفاده از آن هاست. همانطور که از نام این آسانسورها مشخص است، آسانسورهای باربر برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند.

در حالی که آسانسورهای مسافربر مناسب برای حمل مسافر هستند. استفاده از آسانسورباری تنها توسط اپراتور و اشخاص مجاز می باشد. زیرا تنها این افراد اجازه دسترسی به آسانسورها را دارند تا اقدام به پر کردن و خالی کردن آنها نمایند.

در حالی که آسانسورهای مسافربر تنها برای حمل اشخاص، به غیر از اپراتور و اشخاص خاص برای پر کردن و خالی کردن می باشند. با این تفاسیر به خوبی متوجه شدیم که استفاده از آسانسورهای باری با مسافربری چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

 

سیستم آسانسورهای هیدرولیکی به چه صورت است؟ 

آسانسورهای هیدرولیکی از جمله آسانسورهای حمل باری می باشند، که توسط یک پیستون در پایین سیستم آسانسورپشتیبانی می شوند. این پیستون های نصب شده در آسانسور، موتور نیرو را به سمت پیستون هل داده و منجر به حرکت آن می شود.

اصولا آسانسورباری هیدرولیکی را برای ساختمان هایی با ارتفاع کم استفاده می کنند. ساختمان هایی که دارای 8 طبقه هستند و سرعت حرکت آنها 200 فوت در دقیقه است، بهتر است از این نمونه آسانسورهای باری استفاده کنند.

آسانسور های هیدرولیکی دارای قرقره های می باشند که در کف چاه آسانسور قرار می گیرند. این قرقره ها در زمان فرود آسانسور، قادر به کنترل پیستون هستند. حداکثر فاصله ارتفاعی که برای این نمونه از آسانسور های باری در نظر گرفته می شود، تقریبا 60 فوت است.

 

سیستم آسانسور باربری کششی به چه صورت است؟

این طناب ها از روی یک موتور الکتریکی که به یک چرخ متصل هستند، بالاتر از شفت آسانسورحرکت می کنند. اصولا آسانسورباری کششی نسبت به هیدرولیکی ها از سرعت انتقال بالاتری برخوردار هستند.

آسانسور های کششی دنده ای، می توانند 500 پا در دقیقه سرعت انتقال بار داشته باشند. همین ویژگی آنها را در میان آسانسورهای باری خاص و محبوب نموده است.

 

شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس :

09128066284

 

اینستاگرام :

asa_elevator_group

 

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

 

حجره اینترنتی:

asaelevator

 

مدیریت :

محسن یعقوبی

 


شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسور,

اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,

شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور, شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *