رزومه کاری

صندلی متحرک معلول بر

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

صندلی متحرک معلول بر

دستگاه بالابر بیمار یا معلولین چیست؟

صندلی متحرک که افراد بسیاری بنا به مشکلات جسمانی دچار کم توانی، مشکلات نخاعی، معلولیت یا ناتوانی، چاقی مفرط و غیره می شوند، در این شرایط یکی از چالش هایی که فرد و اطرافیان وی با آن درگیر هستند، حرکت کردن و جابجایی شخص از روی زمین، تخت و غیره به نقطه ای دیگر می باشد. بالابر بیمار یکی از پرکاربردترین تجهیزات پزشکی فیزیوتراپی و توانبخشی است. که به عنوان ابزاری کمکی و کارآمد در منزل، مراکز درمانی. آسایشگاه های سالمندان و بازتوانی، مراکز توانبخشی، منازل چند طبقه، هتل، آپارتمان مرکز خرید و غیره به صورت ثابت و قابل جابجایی یا پرتابل مورد استفاده قرار گرفته می شود.

بالابر بیمار که به آن لیفت بیمار، بالابر بیمار بر، لیفتر بیمار، بالابر بیمار در منزل و بیمارستان نیز می گویند، برای نگهداری از افراد کم توان و جانباز در منزل استفاده می شوند و طراحی آنها به گونه ای می باشد که جابجایی فرد برای انجام نظافت و مراقبت های گوناگون با کمترین نیاز به صرف انرژی انسانی انجام شود.

جرثقیل بیمار یا بالابر بیمار قابلیت تحمل وزن های بالا تا حدود 150 کیلوگرم را دارد. و در صورت سفارش بر اساس میزان وزن دلخواه ساخته می شود. دارای کیفیت، دوام مناسب و کاربری ساده ای است و از آسیب به فرد در حین حرکت جلوگیری می کند و باعث اطمینان خاطر فرد و اطرافیان وی و افزایش سرعت جابجایی می شود. لیفتر بیمار معمولا قابل جمع شدن است و در مواقعی که استفاده نمی شود می توان آن را جمع و در صورت نیاز استفاده کرد.

 

انواع بالابر بیمار

  • بالابر بیمار دستی
  • بالابر بیمار برقی
  • بالابر بیمار معلق

 

بالابر بیمار دستی

بالابر بیمار دستی که به آن لیفتر بیمار دستی، بالابر مکانیکی و بالابر بیمار هیدرولیکی نیز می گویند. از تجهیزات پزشکی به شمار می رود که قیمت مناسبی داشته و امکان تنظیم عرض پایه های آن وجود دارد. و از حمل و نقل راحتی نیز برخوردار است لیفتر بیمار دستی، دارای جک هیدرولیکی می باشد که ممکن است به دلیل روغن ریزی، ایمنی کمتر و عدم تنظیم صحیح، موجب ناراحتی کاربر و اطرافیان وی گردد، از این رو کمتر از بالابر بیمار برقی استفاده می شود. معمولا به عنوان دستگاه بالابر پشتیبان و زمانیکه امکان شارژ منبع تغذیه بالابر برقی وجود ندارد، کاربرد دارد.

 

بالابر بیمار برقی

دستگاه های بالابر برقی بیمار که به آنها جرثقیل بیمار برقی، دستگاه لیفت بیمار برقی، لیفتر بیمار برقی و بالابر الکتریکی بیمار نیز می گویند. به صورت الکترونیکی توسط کنترلر ها و بدون صرف نیروی انسانی، جابجایی فرد از یک نقطه به نقطه ای دیگر را انجام می دهند. منبع تغذیه آنها باتری یا برق شهر می باشد، متحرک است و در صورت عدم استفاده قابل جمع شدن هستند، راحتی مناسبی را فراهم می کنند، کیفیت، دوام و وزن مناسبی دارند و برای افراد سالمند، ناتوان و کم توان با وزن های مختلف در مکان های گوناگون استفاده می شوند بالابر های الکتریکی برای تنظیم و هدایت دستگاه از یک ریموت کنترل استفاده می کنند و در صورت وجود قابلیت تغییر زاویه پایه های بالابر، یک جک به دستگاه لیفت بیمار وصل می شود.

 

بالابر بیمار معلق

بالابر بیمار های معلق که به آنها جرثقیل بالابر بیمار اتوماتیک و لیفتر معلق نیز می گویند، در واقع بالابری الکتریکی می باشند که از جلیقه های بالابر نشسته استفاده می کنند، ایمنی، دوام و کیفیت خوبی دارند و در منزل و مراکز درمانی برای افرادی که امکان تحرک ندارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس :

09128066284

 

اینستاگرام :

asa_elevator_group

 

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

 

حجره اینترنتی:

asaelevator

 

مدیریت :

محسن یعقوبی

 


شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسور, صندلی متحرک

اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, صندلی متحرک شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,

شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور, شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران,صندلی متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *