رزومه کاری

استابلایزر آسانسور چیست؟

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

استابلایزر آسانسور چیست؟
372
14 مهر 1401
asalift-admin

آسانسور آسا

استابلایزر آسانسور چیست؟ | آسانسور آسا ارائه دهنده انواع آسانسور و پله برقی آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز میباشد

استابلایزر آسانسور چیست و بهترین استابلایزر اسانسور را چطور می توان تهیه کرد؟

اینها سوالاتی است که قصد داریم در این مطلب به آنها پاسخ دهیم. همچنین پس از ارائه نکاتی از تفاوت محافظ و استابلایزر، ویژگی های یک استابلایزر مناسب برای آسانسور را بررسی خواهیم کرد.
با توجه به نوسانات همیشگی برق شبکه در تمام کشور، لزوم استفاده از دستگاه های استابلایزر به مراتب احساس می شود. هرچقدر تجهیزات برقی، حساس تر و دقیق تر باشند، به همین میزان نیاز به استابلایزری ویژه تر زیاد می شود.
یکی از همین تجهیزات که هم قیمت بالایی دارند و هم نقش کلیدی در زندگی ما دارند، آسانسور، پله برقی و بالابر ها می باشند. برای محافظت از این دستگاه ها در مقابل نوسان ولتاژ برق ورودی، استفاده از استابلایزر آسانسور امری اجتناب ناپذیر است. اما چه نوع استابلایزری برای آسانسور مناسب تر است؟

ترانس اتوماتیک و استابلایزر مخصوص آسانسور

عموما برق شبکه درون شهری برای مصارف خانگی، برق تک فاز بوده و همه‌ی تجهیزات برقی واحدهای اداری، خانگی و تجاری را شامل می شود. اما هر کدام از این واحد ها نیازمند وسایل بالابرنده و اسانسور می باشند تا دسترسی به طبقات بالاتر میسر شود. به دلیل ویژگی های برق صنعتی، آسانسور ها (حتی در مراکز شهری) اکثرا از برق سه فاز استفاده می کنند. به همین دلیل اغلب استابلایزرهای آسانسور متناسب با برق سه فاز طراحی و تولید می شوند.البته می دانیم که گارانتی و ضمانت آسانسور ها شامل آسیب بر اثر نوسان ولتاژ نمی شود. اینجاست که استابلایزر آسانسور وارد عمل میشود…

یک استابلایزر چه می کند؟

به زبانی ساده، ولتاژ پرنوسان ورودی را دریافت کرده، نوسان آن را جبران ( تضعیف یا تقویت ) میکند و این ولتاژ مطلوب را به تجهیزات برقی می رساند.به این ترتیب لوازم برقی از گزند آسیب های شبکه ای ( که کم هم نیستند ) در امان میمانند. اما در ادامه در مورد محافظ برق آسانسور یا استابلایزر آسانسور بیشتر صحبت خواهیم کرد.

یک محافظ برق و استابلایزر آسانسور چه ویژگی هایی دارد؟

پیش از هر چیز لازم است بدانیم استابلایزر و ترانس اتوماتیک با محافظ برق تفاوت دارد. هر چند که در محاورات عمومی در مورد آسانسور، بعضا به جای استابلایزر آسانسور از محافظ برق آسانسور استفاده می شود. اما باید بدانیم که در واقع منظور استابلایزر مناسب برای آسانسور است و عملا محافظ برقی برای آسانسور وجود ندارد. محافظ برق صرفا در مصارف کوچک به کار می رود و نهایت عملکرد آن، این است که اگر ولتاژ ورودی روی 160 قرار گرفت، جریان را قطع کند تا بیش از این به دستگاه آسیب وارد نشود. اما همین برق 160 و حتی بالاتر هم مثل سمی مهلک برای تجهیزات گران قیمت شما خواهند بود. این مورد برای ولتاژ های بالا و بیش از ظرفیت نیز وجود دارد.

پس در واقع محافظ برق، جبران‌سازی ندارد ولی استابلایزر آسانسور می تواند دقیقا ولتاژ مورد نیاز را به صورت تثبیت شده همیشه به تجهیز شما برساند. به همین دلیل استابلایزر های اسانسور از تکنولوژی های مختلفی بهره میبرند.

استابلایزر آسانسور چیست

استابلایزر ها در هر دو نوع تک فاز و سه فاز موجودند | استابلایزر آسانسور چیست

سوالات متداول درباره خرید استابلایزر مخصوص آسانسورها

1) بهترین استابلایزر برای آسانسور دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

همانطور که در متن به طور مفصل اشاره شد، با توجه به اهمیت حفاظت از آسانسور در مقابل نوسان ولتاژی، در اختیار داشتن استابلایزری که دامنه وسیعی از ولتاژ را جبران کند و خدمات پس از فروش مناسب داشته باشد، انتخابی ضروری است؛ چیزی که پرنیک سالهاست در آن بی همتاست.

2) استابلایزر آسانسور باید تک فاز باشد یا سه فاز؟

عموما آسانسور ها با برق صنعتی و سه فاز ( حتی در محدوده شهری ) کار می کنند و استابلایزر های مخصوص آسانسور سه فاز می باشند. اما اگر در شرایطی خاص آسانسوری با برق تک فاز هم نیازمند استابلایزر بود، می تواند از دستگاه های تک فاز بهره ببرد.

حرف آخر 

امیدواریم که شما از وبلاگ استابلایزر آسانسور چیست؟ راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس :

09128066284

 

اینستاگرام :

asa_elevator_group

 

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

 

حجره اینترنتی:

asaelevator

 

مدیریت :

محسن یعقوبی

 

کلمات کلیدی

شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری,

اسامی شرکت های آسانسور, اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکت نگهداری آسانسور, شرکت های نگهداری آسانسور, شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور,

شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران, شرکت های آسانسور سازی در تهران, لیست شرکتهای آسانسور سازی, سایت شرکت آسانسور, شرکت آسانسور غرب تهران, وارد کننده آسانسور, وارد کنندگان آسانسور, وارد کننده موتور آسانسور, فروش آسانسور تهران, شرکت های وارد کننده آسانسور,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *