رزومه کاری

10 توصیه ایمنی در آسانسور

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

10 توصیه ایمنی در آسانسور
473
14 مهر 1401
asalift-admin

آسانسور آسا

10 توصیه ایمنی در آسانسور | آسانسور آسا ارائه دهنده انواع آسانسور و پله برقی آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز میباشد

10 توصیه ایمنی در آسانسور

آسانسور کلمه ای با ریشه فرانسوی است و به وسیله ای اطلاق می شود.که به منظور جا به جا کردن مسافر و بار با رعایت حداکثر ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد . آسانسور آسا معتقد است انسان از ابتدا به منظور تسهیل روند جابه جایی راه و روش های بسیار مختلفی را امتحان کرده است .

در گذشته های بسیار دور با استفاده از نیروی حیوانات و پس از آن با استفاده.از نیروی بخار آب و در نهایت پس از کشف نیروی برق با استفاده از انرژی برق برای تسهیل روند جابه جایی اقدام کردند .

آنچه امروز به عنوان آسانسور شناخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد نخستین.بار توسط الیشا گریوز اوتیس مخترع آمریکایی طراحی و ساخته شد. این آسانسور که تکمیل تلاش های گذشته بود به.سیستم ترمز مکانیکی که در افزایش میزان ایمنی آسانسور بسیار تاثیر گذار بود مجهز بود.و به همین دلیل به صورت بسیار گسترده در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.و زمینه ساخت و ساز و توسعه آسمان خراش های عظیم را به وجود آورد.

آسانسور آسا

ساختار آسانسورهای امروزی علیرغم تفاوت های زیاد بسیار مشابه به هم است.و همه از یک اتاقک متحرک به نام کابین تشکیل شده اند که به وسیله نیرو محرکه موتور و کابل های مخصوص و بااستفاده از انرژی برق برای جابه جایی مسافر و بار مورد استفاده قرار می گیرند .

بر اساس آمار و ارقام ارائه شده در حال حاضر آسانسورها ایمن ترین ابزار مورد استفاده برای جابه جایی انسان و بار در سر تا سر دنیا به شمار می آیند .
با توجه به اهمیت ایمنی انسان در درجه اول و ایمنی بار در درجه دوم در گذر زمان.و در روند طراحی و ساخت آسانسورهای مدرن امروزی تمرکز طراحان و سازنده گان همیشه بر مباحث ایمنی آسانسور بوده و هست و در همین راستا با.طراحی استاندارد ایزو ISO-25740 برای ایمنی هر چه بیشتر آسانسور ها اقدام کردند.

شرکت هایی که به واسطه رعایت کلیه قوانین و مقرارت مربوط به ایمنی آسانسور موفق به اخذ مدرک ایزو ایمنی آسانسور در زمره شرکت های معتبر آسانسور قرار خواهند گرفت.

در ادامه به 10 توصیه ایمنی در آسانسور اشاره خواهیم کرد :

1.

هرگز بیش از ظرفیت اعلام شده سوار آسانسور نشوید . به طور کلی آسانسورهای استاندار می بایست به سیستم اعلام ظرفیت غیر مجاز مجهز باشند اما در هر صورت به کاربران توصیه می شود به ظرفیت اعلام شده توجه کنند و هرگز بیش از ظرفیت سوار آسانسور نشوند.

2.

در زمان ورود و خروج به آسانسور به باز رو بسته شدن درب های آسانسور و پیام هایی که توسط سیستم هوشمند آسانسور اعلام می شود دقت کنید ، به خصوص در مواردی که کودکان به همراه شما می آیند

3.

از فشار دادن کلیدهای آسانسور به صورت متناوب بپرهیزید . پیام های مورد نیاز تنها با یک با فشردن دکمه مورد نظر به سیستم هوشمند آسانسور ارسال شده و تکرار فشردن دکمه تاثیری در سرعت اجرای فرمان نداشته و تنها می تواند,منجر به تداخل در روند کاری آسانسور و خراب شدن کلید های مربوطه شود.

4.

در صورتی که کودکان همراه شما در کابین آسانسور و یا در انتظار آسانسور هستند مراقب آن ها با شید و مانع بازی کردن ان ها با کلیدهای آسانسور شوید.

5.

به هنگام وارد و داخل شدن آسانسور می توانید با استفاده از کلید های باز و بسته نگه داشتن درب از بسته شدن نا به هنگام درب های آسانسور جلوگیری نمائید.

10 توصیه ایمنی در آسانسور اشاره خواهیم کرد

 توصیه ایمنی در آسانسور 

6.

یکی از مشکلات اصلی در استفاده از آسانسور قطع ناگهانی و پیش بینی نشده برق است . در بسیاری از ساختمان های امروزی سیستم.برق اضطراری وجود دارد و آسانسور های نیز به سیستمی به نام Back out مجهز هستند که در هنگام قطع ناگهانی برق آسانسور را تا توقف در سطح یکی از طبقات پشتیبانی می کند .

در غیر این صورت مسافران ملزم به حفظ آرامش و خونسردی خود هستند . از تلاش برای باز کردن و شکستن درب های آسانسور جدا اجتناب نمائید که منجر به ایجاد خسارت و بروز حوادث خطرناک میشود . لازم به ذکر است ذهنیت خفه شدن در کابین آسانسور به دلیل کمبود اکسیژن تنها یک ذهنیت اشتباه است و در صورتی که به هر دلیل مجبور به ماندن در کابین آسانسور شدید به هیچ.عنوان نگران میزان اکسیژن موجود در کابین نباشید.

7.

نصب کلید اضطراری در آسانسورها یکی از فاکتورهای الزامی در ISO-25740 است و افراد در صورت محبوس شدن در آسانسور می توانند با استفاده از این کلید درخواست کمک کرده و تا زمان حضور گروه نجات برای خارج شدن از آسانسور.منتظر بمانند و از هر گونه اقدام خودسرانه و عجولانه جدا پرهیز نمایند .

8.

در صورت توقف آسانسور در بین طبقات به هیچ وجه شخصا برای خروج از آسانسور اقدام نکنید از درب آسانسور دور شوید و در کف آسانسور بنشینید و منتظر اقدام گروه نجات باشید .

9.

در زمان هایی که ساختمان خالی از سکنه می باشد از استفاده از آسانسور بپرهیزید .

10.

از بازدید های دوره ای و سرویس کردن آسانسور غافل نشوید و با پیگیری به موقع مانع از بروز حوادث نا گوار شوید .

آسانسور آسا

برای خرید و نصب آسانسور به شرکت های معتبر با سابقه کاری مطلوب مراجعه نمائید و در بازدید های دوره ای نیز از افراد متخصص و متبحر استفاده کنید .
با توجه به این که مبحث ایمنی یکی از مباحث بسیار مهم و حائز اهمیت. در حوزه آسانسور به شمار می رود. افراد برای نصب آسانسور در مجتمع های مسکونی ، اداری ، تجاری و تفریحی.برای نصب آسانسور به اعتبار و حسن شهرت شرکت های آسانسور بسیار توجه می کنند.

و یکی از اصلی ترین ملاک های اعتبار شرکت های فروشنده و نصب کننده آسانسور اخذ مدرک ایزو ایمنی آسانسور | ISO-25740 می باشد به کلیه شرکت های فعال در این حوزه. توصیه می شود با اخذ مدرک ایزو ایمنی آسانسور گامی موثر در راستای افزایش اعتبار کسب و کار خود برداشته و از مزایای آن نیز برخوردار شوند .

حرف آخر 

امیدواریم که شما از وبلاگ 10 توصیه ایمنی در آسانسور راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس :

09128066284

 

اینستاگرام :

asa_elevator_group

 

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

 

حجره اینترنتی:

asaelevator

 

مدیریت :

محسن یعقوبی

 

کلمات کلیدی

شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری,

اسامی شرکت های آسانسور, اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور,. نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران., شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکت نگهداری آسانسور, شرکت های نگهداری آسانسور, شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران., شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور., شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور,

شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران, شرکت های آسانسور سازی در تهران, لیست شرکتهای آسانسور سازی., سایت شرکت آسانسور, شرکت آسانسور غرب تهران, وارد کننده آسانسور, وارد کنندگان آسانسور, وارد کننده موتور آسانسور, فروش آسانسور تهران, شرکت های وارد کننده آسانسور,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *