رزومه کاری

آسانسور پکیج چیست؟

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

آسانسور پکیج چیست؟
318
17 دی 1401
مدیر سایت

معرفی آسانسور پکیج و انواع آن

آسانسور پکیج چیست؟, به آسانسور هایی گفته می شود که تمام قطعات آن از یک برند بوده و تمام قسمت های آن با توجه به اندازه سایز چاه توسط یک کمپانی طراحی و ساخته می شود.

در مقابل آسانسور های ترکیبی به آن دسته از آسانسور ها گفته می شود که هر کدام از قطعات آن توسط شرکت های مختلف ساخته شده و نصاب همه قطعات را روی هم مونتاژ می کند.

امروزه با ساخت مجتمع های مرتفع استفاده از آسانسور ها امری اجتناب نا پذیر شده است. عدم نصب آسانسور در ساختمان های با طبقات زیاد مانع از عبور و مرور راحت افراد در ساختمان و کاهش قیمت ملک می شود.

اگر بخواهیم آسانسور را تعریف کنیم، اتاقک متحرکی است که می‌توان توسط آن بین طبقات بالا و پایین رفت. با گذشت زمان تکنولوژی ساخت و مونتاژ آسانسور پیشرفته‌تر و کارآمد‌تر شده به طوری که امروزه در اکثر ساختمان‌ها میتوان نمونه‌های پیشرفته آسانسور را مشاهده نمود.

آسانسور پکیج چیست؟

آسانسور پکیج چیست؟

ابتدا لازم است بدانید که برای نصب آسانسور در ساختمان خود، دو نوع آسانسور وجود دارد. آسانسور‌های ترکیبی و آسانسور‌های پکیج. از لحاظ کارکرد اصلی این دو تفاوتی با هم ندارند. در آسانسور‌های ترکیبی هر کدام از قطعات از یک برند و مارک جداگانه تشکیل شده و کل آسانسور مجموعی از چندین برند مختلف می‌باشد که به این نوع  اصطلاحا آسانسور ترکیبی گفته می‌شود.

آسانسور پکیج به آسانسورهایی گفته می‌شود که تمامی قطعات از یک برند بوده و همه اندازه ها و قسمتهای آسانسور با توجه به نقشه گودال آسانسور به صورت اختصاصی توسط کمپانی طراحی و تولید می‌شود که به اصطلاح به آن آسانسور پکیج گفته می‌شود.

همچنین در آسانسور‌های پکیج تابلو فرمان آپشنهای بیشتری دارد و تفاوتهایی نیز در نحوه سیم بندی به چشم میخورد. اما بزرگترین برتری که آسانسور پکیج دارند و آن را از دیگری متمایز میکند نحوه مونتاژ است.

در آسانسور پکیج از کوچکترین قطعه مانند پیچ و مهره‌ها تا بزرگترین قطعات مثل موتور و ریل، توسط کمپانی سازنده آسانسور ساخته و در قالب یک پکیج کامل برای مشتری ارسال می‌گردد. در این نوع از آسانسورها همه چیز از پیش توسط کمپانی طراحی و هماهنگ شده و تقریبا نیازی به جوشکاری و دریل و غیره نیست و تمام قطعات بصورت دقیق در جای خود قرار میگیرند.

آیا خرید آسانسور پکیج، گزینه بهتری است؟ آسانسور پکیج چیست؟

اکثر قطعات آسانسور‌های ترکیبی از کشورهای دیگر وارد می‌شود و حتی بعضی از آنها در ایران تولید و نصب میگردد.

آسانسور ترکیبی قیمت پایینتری نسبت به آسانسور پکیج دارد. همچنین هزینه سرویس و نگهداری و تعمییرات این مدل پایین تر از نمونه مشابه است. به دلیل فراوانی این مدل در کشور اکثر شرکت‌ها آشنایی بیشتری با آن دارند و از نظر تامین قطعات یدکی با مشکلی مواجه نیستند. آسانسور ترکیبی به علت وجود قطعات در کشور، سریعتر مونتاژ و نصب میشود.

اما در مقابل این نوع از آسانسور معایبی نیز دارند که به اختصار به برخی از آنها اشاره میکنیم؛ به دلیل اینکه در این نوع از آسانسور از برند‌های نامعتبر استفاده می‌شود، دارای طراحی پایینتری نیز هستند. همچنین گوناگونی قطعات در این مدل عملا کارایی آن را پایین آورده بطوری که اگر تمام قطعات را از جنس مرغوب استفاده کنید اما فقط یک قطعه نامرغوب استفاده شود بر کارایی کلی آسانسور تاثیر منفی میگذارد.

مزایای پکیج آسانسور 

1- تمامی قطعات آسانسور پکیج از کشور سازنده وارد می‌شود و هیچ یک از قطعات در شرکت دیگری ساخته نمی‌شود.

2-کیفیت ساخت قطعات این مدل قابل مقایسه با آسانسور ترکیبی نیست.

3-کیفیت بالا در طراحی و ساخت یکی از نکات مثبت آسانسور پکیج می‌باشد.

4-به دلیل بالا بودن کیفیت در آسانسور‌ پکیج، قیمت آن هم بالاتر از مدلهای ترکیبی است اما بخاطر خرابی کمتر و صرفه جویی در هزینه‌های تعمیرات، در بلند مدت میتواند گزینه مقرون به صرفه‌تری باشد.

آسانسور پکیج و انواع مدل‌های آن

آسانسورها در دو دهه گذشته بسیار محبوب شده اند. آنها اساساً در ساختمانها و آپارتمانهای تجاری استفاده می شدند ، اما طی چند سال گذشته ، مردم شروع به نصب آن در خانه های خود کرده اند. ورود آسانسور به مناطق مسکونی زندگی را به ویژه برای افراد مسن و معلولان آسان کرده است. اگر شما نیز قصد نصب آسانسور در ساختمان خود را دارید ، باید بدانید که انواع مختلفی از آسانسورها وجود دارد که از نظر مکانیسم های بالابر متفاوت هستند.

با این حال ، انواع اصلی آسانسورها وجود دارند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر به معرفی و بررسی برخی از آنها می‌پردازیم که بصورت پکیج کامل موجود است :

  • پکیج آسانسور هیدرولیک
  • پکیج آسانسور هوم لیفت
  • پکیج آسانسور گیرلس
  • پکیج آسانسور روملس

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

۰۹۱۲۸۰۶۶۲۸۴

اینستاگرام :

asa_elevator_group

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی:

asaelevator

مدیریت :

محسن یعقوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *