رزومه کاری

بازسازی آسانسور در تهران

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

بازسازی آسانسور در تهران
396
2 بهمن 1401
مدیر سایت

باز سازی آسانسور

بازسازی آسانسور در تهران, مانند تمام بخش های ساختمان آسانسور ها نیز به تعمیر و باز سازی نیاز دارند؛ ازین رو باید هر چند مدتی به سرویس و باز سازی آسانسور محل زندگی یا کار خود اهمیت دهیم.

به طور کلی می توان گفت که تجهیزات آسانسور به دلیل کار زیاد، فرسودگی، مشکل در نصب و استفاده نادرست خراب می شوند و به تعمیر آسانسور یا تعویض نیاز پیدا می کنند.

بازسازی آسانسور چیست؟

بازسازی آسانسور یا مدرن سازی آسانسور فرآیند به‌روزرسانی قسمت های مهم آسانسور است، تا بتواند با توجه به پیشرفت‌های روز از پس فن‌آوری‌های جدید برآید و همچنین عملکرد بهتری نیز نسبت به گذشته داشته باشد. موارد مربوط به ایمنی آسانسور بهبود پیدا کند و زیبایی مورد انتظار حال حاضر را به دست آورد.

به طور معمول، یک بازسازی، بر تجهیزات کنترل کننده ، ماشین آلات و موتورهای آسانسور ، سیم‌کشی برق و دکمه‌های آسانسور در حالت کلی و همچنین بخش‌های ظاهری مانند کابین آسانسور، تأثیر می‌گذارد. بازسازی آسانسور اگر به خوبی اجرا شود، می‌توانند یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه را گسترش دهد.

یک گام مهم قبل از شروع بازسازی آسانسور، بررسی داده‌های فنی آسانسور و شرایط محیط کار است تا مشخص شود آیا واحد قدرت، گروه شیر کنترل و سیلندر واقعاً برای آسانسور مناسب هستند.

بازسازی آسانسور در تهران

بازسازی آسانسور در تهران

به این ترتیب می‌توان اشتباهات طراحی شده قبلی را یافت و تصحیح کرد.

تغییر کاربری آسانسور در طول سال ها، و نتایج اعمال مقررات جدید ممکن است نیاز به تغییراتی در سرعت و یا ظرفیت آسانسور داشته باشد، که ممکن است نیاز به استفاده از اجزای جدید داشته باشد،

این یعنی ؛ یک مطالعه فشرده از سیستم موجود برای تعیین این نکته که چه بخش‌هایی را نوسازی کنید و از چه بخش‌هایی دوباره استفاده کنید.

جایگزینی آسانسور جدید به جای قدیمی باید آخرین گزینه شما باشد، زیرا هم بسیار هزینه بر است و هم بسیار گزینه زیان آوری برای محیط زیست به شمار می آید.

هزینه بازسازی داخلی کابین آسانسور چقدر می شود؟

بازسازی آسانسور در تهران

کابین آسانسور تنها بخشی است که ساکنین و افراد آن را مشاهده می‌کنند و چیزی بدتر از این نیست که ساکنان، در یک ساختمان بازسازی و نوسازی شده، از یک آسانسور قدیمی استفاده  کنند.

باید توجه داشت، یک کابین جدید ارزان نیست. تقرباً حدود ۱۵٪ از بودجه بازسازی آسانسور، مربوط به ارتقا کابین آسانسور است.

این موضوع در درجه اول به این دلیل است که موادی که در ساخت کابین آسانسور استفاده می‌شوند نه تنها باید دوام داشته باشند، بلکه باید جذاب نیز باشند.

بازسازی آسانسور، معمولاً حتماً نیازی به بازسازی کابین آسانسور ندارد، و اگر هدف اصلی شما کاهش هزینه در بازسازی آسانسور است، می‌توانید بازسازی کابین را کاملاً از محدوده کار بازسازی آسانسور خود حذف کنید.

در هنگام تعمیر و بازسازی آسانسورها چه اقداماتی انجام می شود؟

تمام کارهای لازم برای تعمیر و بازسازی آسانسور شامل اقدامات زیر است:

1-تعویض موتور گیربکس آسانسور

2-جایگزینی سیم بکسل ها

3-بازسازی و تزئین کابین

4-تعویض کابل های آسانسور

5-تعمیر یا تعویض ریل های آسانسور

6-جایگزینی تابلوی کنترل داخل کابین

7-عوض کردن سیستم های ایمنی داخل چاله

البته تعمیر و بازسازی آسانسور به موارد بالا محدود نمی شود. گاهی اوقات باید آسانسور را به صورت کامل تعویض کرده و آسانسور جدید را نصب کرد.

کارهای مهم در نوسازی و تعمیر آسانسور

برای اینکه محیط داخلی آسانسور نوسازی و بازسازی شود، متخصصان اقدامات زیر را انجام می دهند:

کفپوش کردن کابین آسانسور

در هنگام بازسازی آسانسور، باید ابتدا زیرسازی انجام شود و سپس پوشش مناسبی برای کف کابین آسانسور انتخاب شود. برای کف پوش کابین آسانسور می توان از سنگ های گرانیتی و یا لوکس استفاده کرد. در بعضی موارد هم از موکت های قابل شستشو برای کفپوش کردن کابین استفاده می شود.

تعویض و نوسازی سقف کابین

یکی از مهم ترین اقدامات برای بازسازی و نوسازی آسانسور، تعویض و نوسازی سقف کابین است. برای سقف آسانسور می توان از ورقه های استیل، آینه یا سقف کاذب استفاده کرد.

نورپردازی فضای داخل آسانسور

نورپردازی فضای داخل آسانسور نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. اگر از پوشش سقف کاذب در قسمت سقف آسانسور خود استفاده کرده باشید، می توانید انواع لامپ های فلورسنت و LED را برای نورپردازی فضای داخلی آسانسور خود به کار ببرید.

پوشش فضای داخلی آسانسور

برای پوشش داخلی کابین آسانسور می توان از ورق های استیل، آینه، ام دی اف و فرمیکا استفاده کرد.

ورق های استیل، زیباتر از سایر پوشش ها هستند و دوام بسیار بیشتری دارند. به علاوه ورق های استیل، ضدخش و ضدپوسیدگی هستند و کاربرد بیشتری دارند.

آینه کاری کابین آسانسور

اگر داخل کابین آسانسور شما از آینه های قدیمی و مات استفاده شده است، می توان آنها را با آینه های ساده و تمیز جایگزین کرد.

در مدلهای جدید، آینه کاری داخل کابین خیلی ساده انجام می شود و دستگیره استیلی در کابین آسانسور وجود ندارد.

تعمیر صفحه کلید آسانسور

پنل های کنترل آسانسور اهمیت زیادی دارند و در هنگام بازسازی آسانسور باید به آنها توجه ویژه ای کرد.

در هنگام بازسازی آسانسور خود می توانید از صفحه کلیدهای معمولی استفاده کنید یا صفحات دیجیتال و پیشرفته را برای آسانسور خود انتخاب کنید که جدیدتر هستند.

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

۰۹۱۲۸۰۶۶۲۸۴

اینستاگرام :

asa_elevator_group

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی:

asaelevator

مدیریت :

محسن یعقوبی


شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, باز سازی آسانسور در تهران, بازسازی آسانسور, قیمت باز سازی آسانسور در تهران, سرویس پله برقی در تهران, 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *