رزومه کاری

معنای حروف در دگمه های آسانسور

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

معنای حروف در دگمه های آسانسور
635
25 بهمن 1401
مدیر سایت

حرف g و b و p بر روی دکمه آسانسور یعنی چه؟

معنای حروف در دگمه های آسانسور, دکمه های آسانسور از مهم ترین قسمت های هر کابین هستند. کاربر با استفاده از این دکمه ها می تواند آسانسور مدرن را به حرکت در بیاورد و به طبقه مورد نظر خود برود. البته استفاده از این دکمه ها بسیار ساده است.

چرا که شماره طبقات روی هر دکمه نوشته شده و کاربر به راحتی می تواند طبقه مورد نظر خود را انتخاب کند؛ اما بعضی از این دکمه ها دارای علائم و حروف انگلیسی هستند که ممکن است کاربر متوجه معنی آن ها نشود و کاربرد دقیق آن ها را ندارد.

به همین جهت ما در این نوشتار با توجه به معانی حروف مختلف و اینکه هرکدام مخفف چه کلمه ای هستند، ما در سایت آسات لیفت برای شما توضیح می دهیم که حروف G و B و p بر روی دکمه آسانسور یعنی چه، هر یک از این حروف به ترتیب نشان دهنده طبقه هم کف، زیر زمین و پارکینگ هستند.

معنای حروف در دگمه های آسانسور

شاخص طبقات آسانسور

معنای حروف در دگمه های آسانسور     

شاخص طبقات معرف طبقات می باشند که با عدد و حروف نمایش داده می شوند و باید با اعداد و حروفی که نمایشگر پنل نشان می دهد مطابقت داشته باشند. حروفی که به صورت معمول برای شاخص طبقات استفاده می شوند به شرح زیر می باشند:

مخفف G چیست    معنای حروف در دگمه های آسانسور

عبارت G در منوی آسانسور به معنای همکف می‌باشد. در برخی از آسانسورها، این عبارت به صورت GF یعنی طبقه همکف یا G ou d Floo نوشته می‌شود.

معنی دکمه B در آسانسور

دکمه B در آسانسور نشان دهنده وجود طبقات منفی می باشد. طبقات منفی در ساختمان به طبقاتی گفته می شود که زیر طبقه همکف قرار دارد، این طبقات با علامت B نشان داده می‌شود که مخفف Base Ment به معنای زیر زمین است و همین طور کلید 1B نشان دهنده طبقه منفی یک است و کلید 2B به معنی طبقه منفی دو می باشد یعنی دومین طبقه زیرزمین و زیرزمین هایی که حکم طبقه منفی دارد با ترکیبی از حروف  B  و عدد نشان داده شده است.

 معنی دکمه L در آسانسور

معمولا از کلید L یا   B  مخفف  ( Lobby  )  برای نمایش گذاشتن طبقه ای که لابی در آنجا است، استفاده می شود.

گاهی ممکن است نشان L  برای طبقاتی بکار گرفته شود که در حالت مخفف Level می باشد و به شکل L1 ,L2 ,L3 و…… نشان داده شده باشد. اما در بیشتر موارد شاخص  همان معنی لابی را می دهد.

در مواردی اندکی هم شاخص L L   Lower Level که مخففLevel یا Lower Lobby است برای نشان دادن طبقه پایین لابی یا طبقه زیر به کار می‌رود

معنی دکمه M در آسانسور

دکمه M یا  MZ مخفف شده کلمه Mezzanine و به معنای نیم طبقه می باشد. نیم طبقه در واقع طبقه‌ای است که در بین دو طبقه اصلی قرار گرفته است.

معنی دکمه P در آسانسور

حرف P مخفف کلمه Parking است و در همه آسانسورها دکمه P نشان دهنده پارکینگ آن ساختمان می باشد. در زمانی که ساختمان  دارای چندین پارکینگ باشد با دکمه‌های P1, P2, P3 و … در کلیدهای آسانسور نشان داده می‌شود.

علاوه بر معنی دکمه های آسانسور در مورد کلید P موارد زیر را نیز باید در نظر داشته باشید:

زمانی که ساختمانی دارای استخر باشد دکمه P به معنی Pool مورد استفاده قرار می‌گیرد و نشان دهنده طبقه‌ای است  که در آن استخر وجود دارد. و گاهی دکمه P به  عنوان مخفف کلمه Podium به معنی لژ مورد استفاده قرار می‌گیرد و منظور از آن لژ نمایش در ساختمانهایی که در آن نمایش اجرا می شود و یا ساختمانهایی که لژ  در طبقه بالای همکف آن وجود دارد.

معنی دکمه R در آسانسور

اگر در باره معنی دکمه های آسانسور به دنبال معنی دکمه R هستید، بهتر است این را بدانید که حرف R در آسانسور از کلمه RooF به معنی پشت بام است. در موارد تعدادی نیز دکمه RG در میان دکمه های آسانسور به چشم می‌خورد که نشان دهنده روف گاردن است.

و در آخر

شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

09128066284

اینستاگرام :

asa_elevator_group

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی:

asaelevator

مدیریت :

محسن یعقوبی


شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسور,اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور, شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران,سرویس و نگهداری آسانسور در تهران, سرویس پله برقی در تهران, باز سازی آسانسور در تهران, 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *