رزومه کاری

چرا کابین آسانسور استیل است

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

چرا کابین آسانسور استیل است
571
19 اردیبهشت 1402
مدیر سایت

چرا در ساخت کابین آسانسور از استیل استفاده می شود؟

چرا کابین آسانسور استیل است, آسانسورها در دنیای امروز به بخشی جدایی ناپذیر در معماری مدرن تبدیل شده اند. بنابراین می بایست از دوام بالایی برخوردار، فرسوده نشده و کمترین نیاز به تعمیر و نگهداری را داشته باشند.

همچنین از منظر زیبایی شناسی نیز دارای جذابیت بوده و جلوه ای زیبا به فضای داخلی ساختمان ببخشند. از این رو بکارگیری استنلس استیل ها همچون ورق استیل بگیر در ساخت کابین آسانسور توسعه یافت.

مقاومت در برابر خوردگی، استحکام و دوام بالا، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر آتش، عدم تغییر رنگ، تمیز کردن آسان، زیبایی و درخشندگی ظاهری عمده ترین دلیل انتخاب این فولادها جهت ساخت کابین آسانسور بوده است.

همچنین مقاومت خوبی در برابر ضربه نیز دارند. یکی از ویژگی های ورق استیل  این است که با سطوح پایانی مختلفی ارائه می شود. هرکدام از این سطوح دارای یک ویژگی ها و ظاهر متفاوتی هستند. به عنوان مثال زمانی که تماس بار کابر زیاد باشد مثل صفحه های کنترل آسانسور از استیل  با سطح دانه گندمی که کمترین نیاز به مراقبت و نگهداری را دارد استفاده می شود. اما زمانی که زیبایی در اولویت باشد مثل درب و دیواره های داخلی آسانسور از استیل  با سطوح براق و یا طلایی استفاده می شود.

بکارگیری ورق ها با سطوح متفاوت تاثیر مستقیمی بر قیمت پایانی کابین آسانسور دارد. به عنوان مثال قیمت ورق استیل بگیر با سطح دانه گندمی به مراتب از ورق های مات، خشدار و براق گران تر است.

چرا کابین آسانسور استیل است

اجزاء اصلی کابین آسانسور

اجزاء اصلی کابین آسانسور استیل به چهار دسته تقسیم می شود. یوک کابین آسانسور عبارت است از محفظه یا چهارچوب فلزی که از کابین محافظت می کند. این قطعه دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است، زیرا دیگر تجهیزات کابین بعد از نصب به آن متصل می شوند.

دومین قطعه مهم بدنه کابین آسانسور است. جنس این قطعه از ورقه های فولادی است و از مقاومت بالایی برخوردار است. دیواره های کابین وظیفه حفاظت از مسافرین را داشته به همین دلیل با ضخامت 5/1 سانتی متر و سقف و کف کابین با ضخامت 2 سانتی متر ساخته می شوند.

سومین قطعه مهم در کابین آسانسور استیل کف کابین یا سکوی کابین است. همانطور که مشخص است سکوی به معنی جایی است که مسافرین روی آن قرار می گیرند. دلیل وجود مقاومت در کف آسانسور به این خاطر است که بتواند وزن مسافرین و بار را تحمل کند. چهارمین قطعه مهم در کابین آسانسور درب کابین اسانسور استیل است. درب کابین از سقوط افراد و بار به درون چاهک جلوگیری می کند. که به صورت نیمه اتوماتیک وتمام اتوماتیک و در مدل های دولته و سه لته طراحی و ساخته می شود.

طراحی کابین استیل آسانسور

کابین آسانسور استیل به صورت تمام استیل و نیمه استیل طراحی و عرضه می شود. گفتنی است که گاهی از برخی اجناس دیگر نظیر MDF نیز استفاده می شود. امروزه مشاهده می شود که مردم برای زیبای بیشتر کابین ها از آینه و شیشه در طراحی داخلی ( بدنه و سقف ) استفاده می کنند.

تنوع در طرح ها و مدل های کابین آسانسور تمام استیل نسبت به سایر مدل ها بیشتر است و همین امر باعث شده تا بیشترین توجه و رضایت را از سوی مشتریان نسبت به دیگر مدل ها به خود جذب کند.

رعایت استاندارد در ساخت کابین آسانسور

ساخت کابین های آسانسور بایستی منطبق با استانداردهای پذیرفته شده در کشور انجام گیرد.و ایمنی کابین آسانسور در اولویت قرار گیرد.چرا که این وسیله وظیفه جابه جایی مسافران و بار را بر عهده دارد.

پروسه ساخت معمولا بین 10 تا 15 روز زمان نیاز دارد.این محصول با بهره گیری از دستگاه لیزر و بدون استفاده از قیچی و پانچ برش داده می شود.و خم‌کاری آن با دستگاه‌های خم CNC انجام می گیرد.

ضمن این که از خط رنگ الکترواستاتیک در تمام سطوح بصورت کامل استفاده می گردد.تا محصول نهایی از کیفیت لازم برخوردار باشد.یکی دیگر از کابین های ساخته شده در مجموعه رایا کابین آسانسور سقف بلند است.

نکات لازم در ساخت کابین

استفاده از ورق استیل  باعث عمر مفید بهتر کابین می گردد.
ارتفاع کابین و درب کابین باید حداقل دو متر باشد.
دیوارها، سقف و بدنه و کفشک باید مقاوم و ضد حریق باشد.
جز درب ورودی کابین، دریچه اضطراری و محل تهویه هوا ، باقی باید کاملا پوشیده گردد.
کابین باید دارای سیستم ایمنی مناسب باشد.
روشنایی کابین از موارد مهم است.
در مورد کابین آسانسور استیل این موارد رعایت می شود و محصول نهایی از کیفیت لازم برخوردار است.گفتنی است : برای اتصالات این کابین از پیچ و مهره های استاندارد و آبکاری شده استفاده می گردد.و از جوش دادان اتصالات به هم خودداری می شود.

اگر می خواهید : قیمت سایر قطعات آسانسور را داشته باشید.با مراجعه به لینک قیمت قطعات آسانسور ضمن دریافت قیمت با مشخصات آن نیز آشنا شوید.

اهمیت آسانسور در معماری مدرن

آسانسورها ویژگی های بصری و کاربردی مفیدی را به منازل و املاک تجاری می دهند. بیش از زیبایی شناسی، طراحی آسانسور احتمالاً می تواند اهداف کاربردی مانند امنیت و جابجایی آسان بین طبقات را داشته باشد.

انتخاب آسانسور ایمن و زیبا بر ارزش ملک نیز می افزاید. جالب است بدانید که فروش آسانسور و پله برقی در سال 2017 میلادی در کشور ایالات متحده آمریکا به 22 میلیارد دلار رسیده است.

و در آخر

شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :09128066284

اینستاگرام :asa_elevator_group

آدرس :کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی: asaelevator

مدیریت :محسن یعقوبی


شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسور,اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور, شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران,سرویس و نگهداری آسانسور در تهران, سرویس پله برقی در تهران, باز سازی آسانسور در تهران, 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *