رزومه کاری

ریل آسانسور

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

ریل آسانسور
527
27 اردیبهشت 1402
مدیر سایت

ریل آسانسور چیست و چه وظیفه ای بر عهده دارد؟

ریل آسانسور, علاوه بر گاورنر و موتور ، ریل آسانسور که به شکل t می باشد یکی از اجزای مهم آسانسور به شمار می آید.

از مهمترین وظایف ریل آسانسور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کاهش حرکات جانبی کابین آسانسور
  2. تامین ایمنی حرکت کابین
  3. هدایت کابین آسانسور
  4. وزنه تعادل در راستای مسیر حرکت

شرکت های سازنده ریل آسانسور باید طبق استاندارد بین المللی ISO7465 برای ساخت آسانسور اقدام کنند که به دو روش کشش سرد و ماشینکاری ریل آن را می سازند.

با توجه به بند ۵ همین استاندارد،برای ساخت این ریل ها با سطح مقطع t باید حداقل مقاومت آنها برابر با 370 نیوتن بر میلی متر مربع و حداکثر آن برابر با 520 نیوتن بر میلی متر مربع باشد.

ریل آسانسور

انواع ریل های آسانسور

ریل کشش سرد (A) ، ریل ماشینکاری و ریل ماشین کاری سرعت بالا (B) از انواع رایج ریل های آسانسور می باشند.
به آن دسته از ریل های آسانسور که پس از فرآیند نورد، با ماشین کاری لایه ‏هایی از روی آن برداشته می شود تا سطح نهایی محصول پرداخته شده یک دست و صیقلی باشد را ریل آسانسور ماشینکاری می گویند که با پسوند A نشان می دهند.

ریل آسانسور با کیفیت چه خصوصیاتی دارد؟

از جمله خصوصیات ریل آسانسور با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود :

ریلی مناسب و با کیفیت و دارای استاندارد iso اروپایی می باشد.
مواد اولیه آن با با استانداردهای اروپایی همخوانی داشته باشد.
شرکت سازنده آن دارای رزومه و سابقه کاری درخشان در پروژه های بزرگ و معروف را داشته باشد.
دارا بودن مشخصه $ مابین دو سوراخ انتهایی داخل سمت نری جهت اثبات ساخت اسپانیا
اگر ریل آسانسوری ساخت کشور چین باشد ؛ می توانید عبارت Savera China را ما بین دو سوراخ انتهایی داخل ریل مشاهده نمایید.

بهره مندی از کیفیت بالا ، قابلیت ارتقاء و در حین حال قیمت مناسب از فاکتور های اصلی انتخاب ریل آسانسور می باشد.

چرا انتخاب ریل آسانسور با کیفیت حائز اهمیت است؟

استفاده از ریل با کیفیت و مرغوب به جهت هدایت کابین آسانسور بسیار پر اهمیت می باشد؛ زیرا اگر نامرغوب باشد به دلیل اتصال بین ریل ها ممکن است سرعت حرکت کابین آسانسور کند شود.

ریل های آسانسور که به روش کششی ساخته می شوند فرآیند کشش سطح به اصلاح خصوصیات ماده خام پرداخته و سطح ریل های راهنما جداگانه پولیش نخواهد شد.

ریل های کابین می بایست نسبت به ریل های راهنمای وزنه تعادل، دارای کیفیت بیشتری باشند زیرا اگر از ریل های بی کیفیت استفاده شود ، لرزش که از حرکت وزنه تعادل از طریق سیم بکسل ایجاد می شود، نرمی حرکت را به نوعی تحت تاثیر خود قرار می دهد.

تاثیر استفاده از از کفشکهای غلطکی در آسانسورهای سرعت بالا

کیفیت تمامی قطعات در آسانسور های سرعت بالا بسیار حائز اهمیت می باشد از این رو کفشک غلطکی نیز می بایست کیفیت بالا داشته باشد. مسیر حرکت کابین ممکن است به دلیل نوع سیستم تعلیق مورد تایید نباشد در چنین شرایطی نتیجه خوبی به دست نمی آید.

استفاده از کفشک های غلطکی با فنرهای با ضریب سختی پایین روش حصول نرمی حرکت در آسانسورهای سرعت بالا می باشد که قادر به تغییرات شتاب را بهتر فیلتر می کنند.

از آنجایی که استفاده از این روش حرکت غلتک ها بر روی کابین دامنه بالایی را دارد ممکن است باعث درگیر شدن آنها با سیستم ایمنی آسانسور و دیگر قطعات مکانیکی گردد. از نظر اصولی در محاسبات آسانسور، تنش فنرها باید بیش از مقدار تنش به دست آمده باشد.

و در آخر

شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :09128066284

اینستاگرام :asa_elevator_group

آدرس :کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی: asaelevator

مدیریت :محسن یعقوبی


شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسور,اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور, شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران,سرویس و نگهداری آسانسور در تهران, سرویس پله برقی در تهران, باز سازی آسانسور در تهران, 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *