رزومه کاری

آسانسور پیچی چیست؟ کارایی و نحوه کارکرد آن چگونه می باشد؟

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

آسانسور پیچی چیست؟ کارایی و نحوه کارکرد آن چگونه می باشد؟
562
6 مهر 1401
asalift-admin

آسانسور آسا

آسانسور پیچی چیست؟ | آسانسور آسا ارائه دهنده انواع آسانسور و پله برقی آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز میباشد

 

آسانسور پیچی چیست؟ کارایی و نحوه کارکرد آن چگونه می باشد؟

در زندگی امروزه، آسانسورها یکی از مهم ترین اجزا در ساختمان های بلند و مسکونی و اداری و تجاری به حساب می آیند. در تصور بسیاری از افراد، آسانسورها تنوع زیادی ندارند و تنها از نظر ظرفیت و مساحت از یکدیگر تفکیک می شوند. اما باید گفت آسانسورها در حال حاضر دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. یکی از انواع آسانسورهای خانگی، آسانسورهای پیچی می باشند.

 

بررسی کارکرد آسانسورهای پیچی

آسانسور پیچی

آسانسور پیچی یکی از خاص ترین مدل های آسانسور می باشد که عمل بالا رفتن از طبقات را با مکانیزمی خاص تامین می کند.

این نوع آسانسورها همچنین یکی از ایمن ترین نوع آسانسور محسوب می شود که حتی به کمک آن احتمال سقوط، به نزدیکی صفر خواهد رسید. علت ایمنی بالای این سیستم آسانسور نیز، قابلیت خودقفلی پیچ می باشد که این قابلیت اجازه ی سقوط آزاد را به کابین این نوع آسانسور نمی دهد.

علاوه بر این ها آسانسورهای پیچی می تواند با ظاهر شفاف، زیبا و منحصر به فرد خود به واحد های تجاری، منازل دوبلکس و ویلایی زیبایی زیادی اعطا کند. همچنین از این نوع آسانسور می توان در مواردی که مکانی خاص برای آسانسور در آن تعبیه نشده، بهره برد.

 

تفاوت آسانسورهای پیچی با آسانسورهای هیدرولیک چیست؟

تفاوت آسانسور پیچی و هیدرولیک

همانطور که گفتیم، آسانسورهای خانگی پیچی یکی از متفاوت ترین آسانسورهایی است که با آسانسورهای هیدرولیکی دارای تفاوت های بسیاری می باشند. این نوع از آسانسورهای پیچی برخلاف آسانسور های هیدرولیک که به کمک جک و پاوریونیت و به کمک تزریق روغن هیدرولیک کار می کند، این نوع آسانسور معمولا به کمک یک پیچ بزرگ که به صورت عمودی نصب می شود، یک عدد موتور که در زیر کابین آسانسورپیچی قرار می گیرد،حرکت می کند.

همانطور که گفتیم این آسانسور از امنیت بسیار بالاتری به نسبت آسانسورهای هیدرولیکی برخوردار می باشد. اما این نوع آسانسور به نسبت آسانسورهای هیدرولیک از سرعت کمتری برخوردار می باشد.

دربالابر خانگی پیچی برخلاف آسانسورهای هیدرولیکی، از سیم بکسل استفاده نمی شود و همین موضوع احتمال سقوط آسانسور را به نسبت آسانسورهای هیدرولیکی به صفر می رساند.

همچنین به دلیل اینکه در ساخت این مدل از آسانسورهای خانگی از پیچ حلزونی شکل که در گیربکس های آسانسوری استفاده شده است، قابلیت خودقفلی این نوع پیچ اجازه ی سقوط آزاد را به کابین در این آسانسور را نمی دهد.

برخلاف آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسورهای پیچی محدودیتی در بارگیری تعداد مسافر ندارند و می‌توانی از این آسانسورهای پیچی در ابعاد بسیار کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ استفاده در فضاهای مختلفی بهره برد.

 

معرفی اجزای تشکیل دهنده ی آسانسورهای پیچی

در این نوع آسانسور معمولا یک موتور در زیر یا سقف کابین نصب می شود. برای همین، برای نصب این نوع آسانسور هیچ نیازی به فضای موتورخانه نمی باشد و موتور بر روی بدنه ی آسانسور سوار خواهد شد. موتور این نوع آسانسور به وسیله ی یک تسمه محکم، یک مهره بزرگ را به چرخش دور یک پیچ بزرگ خواهد کرد. همچنین موتور وصل شده به کابین آسانسور زمانی که مهره را حول پیچ بزرگ که عمودی داخل چاهک آسانسور قراردارد را می چرخاند، پس در نتیجه کابین آسانسور به سمت دلخواه حرکت خواهد کرد.
از سایر اجزای تشکیل دهنده ی آسانسورهای پیچی می توان به: یک پیچ بلند، یک مهره و یک تسمه اشاره داشت. به کمک این سه وسیله می توان موتور آسانسور را به حرکت در آورد و در نتیجه آسانسور را جابه‌جا نمود.

 

آسانسورهای خانگی پیچی چه مزایایی دارند؟

آسانسور خانگی

1.ظاهری بسیار زیبا و شیک و استفاده از کابین های شفاف و بسیار جذاب
2.انعطاف پذیری درنوع طراحی این نوع بالابر خانگی متناسب با دکوراسیون محیط پیرامون
3.تعمیر و نگهداری آسان این نوع بالابر خانگی برخلاف بالابرهای هیدرولیکی
4.عدم وجود جک و پمپ روغن و بسیار مقرون به صرفه
5.امکان نصب آسانسور پیچی درون ساختمان، فضای بین راه پله ها، خانه های دوبلکس و تریپلکس، روی نمای ساختمان
6.عدم نیاز به چاهک یا چاله آسانسور و موتور خانه در این نوع بالابر خانگی
7.ایمنی بسیار بالای این نوع آسانسور
8.کیفیت بسیار بالا و استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت این نوع آسانسور
9.دارای سیستم پشتیبان هنگام قطع برق
10.ساخت کاملا استاندارد

 

معرفی معایب آسانسورهای پیچی

1.قابلیت اجرای این آسانسور در ارتفاع نهایتا تا ۶ متر یا به طور کلی همان ۳ طبقه
2.سرعت کم آسانسورهای پیچی به نسبت به بقیه مدل از انواع آسانسور ها
3.قدرت کم این نوع آسانسور نسبت به سایر مدل از آسانسور ها
4.استهلاک زیاد این نوع آسانسور به علت درگیر بودن قطعات مکانیکی
5.قیمت بالاتر این نوع بالابر خانگی

 

معرفی ویژگی های فنی در آسانسورهای پیچی

1.حداکثر ظرفیت۳ نفر یا ۳٠٠ کیلوگرم بار
2.سرعت۱۵/٠ متر بر ثانیه
3.حداکثر ارتفاع حرکت۱ توقف یا ۶ متر
4.نوع موتور۲٫۲ الی ۴ کیلوات، تک فاز یا سه فاز
5.نوع درب لولایی یا اتوماتیک به انتخاب مشتری

 

حرف آخر 

امیدواریم که شما از وبلاگ آسانسور پیچی چیست راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس :

09128066284

 

اینستاگرام :

asa_elevator_group

 

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

 

حجره اینترنتی:

asaelevator

 

مدیریت :

محسن یعقوبی

 

کلمات کلیدی

شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری,

اسامی شرکت های آسانسور, اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکت نگهداری آسانسور, شرکت های نگهداری آسانسور, شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور,

شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران, شرکت های آسانسور سازی در تهران, لیست شرکتهای آسانسور سازی, سایت شرکت آسانسور, شرکت آسانسور غرب تهران, وارد کننده آسانسور, وارد کنندگان آسانسور, وارد کننده موتور آسانسور, فروش آسانسور تهران, شرکت های وارد کننده آسانسور,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *