رزومه کاری

کفپوش کابین آسانسور چیست؟

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

کفپوش کابین آسانسور چیست؟
477
14 مهر 1401
asalift-admin

آسانسور آسا

کفپوش کابین آسانسور چیست؟ | آسانسور آسا ارائه دهنده انواع آسانسور و پله برقی آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز میباشد

کابین آسانسور نیاز به یک کفپوش دارد که بر اساس مدل و طراحی داخلی انواع کابین انتخاب می‌گردد. کفپوش کابین آسانسور انواع و اقسام گوناگونی دارد که هر یک از آن‌ها، از یک ماده متفاوت طراحی و ساخته شده است؛ از این اگر در بازار چرخی بزنید، با مدل‌های مختلف این کفپوش رو به رو می‌شوید. از طرفی کفپوش کابین آسانسور به محلی که آسانسور در آن قرار دارد هم بستگی دارد؛ به عنوان مثال کفپوش آسانسور بیمارستانی با ساختمان مسکونی تفاوت زیادی دارد. در این مقاله نگاهی به کفپوش کابین آسانسور اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

کفپوش کابین آسانسور چیست

کفپوش کابین آسانسور جزء قطعات تاثیر گذار محسوب می‌شود؛ چون که در معرض دید افراد قرار دارد. از طرفی امروزه در دکوراسیون به طراحی آسانسور هم اهمیت داده می‌شود و اگر زیبا باشد به ساختمان جلای خاصی می‌دهد. زیبایی کفپوش کابین آسانسور تا حد زیادی به مواد استفاده شده و طرح آن بستگی دارد. از طرفی کیفیت کفپوش کابین اگر بالا باشد از آن محافظت هم می‌کند چون که برای جا به جایی وسایل و افراد دائما از آسانسور استفاده می‌کنند، کفپوشی که مقاوم باشد به آسیب ندیدن کابین کمک می‌کند

متریال استفاده شده در انواع کفپوش آسانسور

در حال حاضر برای تولید کفپوش از یک متریال خاص اسفتاده نمی‌شود. بلکه کفپوش هم با توجه به سلیقه خریدار تولید شده و استفاده می‌شود. از این رو آسانسورها از هر مدلی که باشند که گیربکس چه گیرلس فقط برای جابه جا کردن افراد مورد استفاده قرار نمی‌گیرند بلکه به بخشی از طراحی ساختمان هم تبدیل شده‌اند. کفپوش‌های سنگی مرمریت، تراورتن، معرق و گرانیتی و ….. از جمله کفپوش‌هایی هستند که عرضه می‌شوند. البته در زمان خرید حتما باید به غیر آتش زا بودن کفپوش هم توجه کنید.

کفپوش کابین آسانسور چیست؟

انواع کفپوش سنگی کابین آسانسور

کفپوش سنگی کابین آسانسور یکی از مهمترین و پر استفاده ترین کفپوش‌های کابین است که در مدل‌های معرق، گلکسی، تراورتن و امپرادور عرضه می‌شود. در بین این مدل‌های مختلف عموما از مرمر و گرانیت استفاده می‌کنند؛ چرا که مقاومت خوبی دارند و همین طور قابل شستشو می‌باشند که برای افراد گزینه خوبی هستند. البته لازم به ذکر است که کفپوش معمولا مطابق با سلیقه دانشجو تهیه می‌شود. ضمنا کفپوش‌های سنگی در برابر لرزش و تکان در زمان برخورد وسایل هم مقاومت خوبی دارند.

کفپوش PVC کابین آسانسور

مدل‌های جدیدی در بین کفپوش‌های کابین آسانسور وجود دارند که یکی از آن‌ها کفپوش پی وی سی کابین است. این مدل کفپوش مقاومت و دوام خیلی زیادی دارد و عموما طول عمر آن هم بالاتر می‌باشد. یکی از مزایایی که این کفپوش دارد این است که وزن آن سبک است و به آسانی قابلیت شستشو دارد. ضمنا این مدل کفپوش‌ها در زیر خود دارای یک مدل پسب و یک لایه کاغذ هستند که در زمان نصب کفپوش پی وی سی کابین آسانسور لایه کاغذ را جذا کرده و به بخش پایینی آن می‌چسبانند. ضمنا طرح انتخاب برای کف کابین آسانسور در قیمت آن هم تاثیر زیادی دارد.

پارکت کابین آسانسور

پارکت کابین آسانسور دارای انواع و اقسام مختلفی است که از مواد و متریالی گوناگونی در ساخت شان استفاده شده است.که برخی دیگر مقاومت بالاتری نسبت به دیگری دارند و به آسانی نظافت می‌شوند. در زمان انتخاب پارکت کابین آسانسور حتما به این دو نکته که مقاومت خوبی داشته باشند و همین طور راحت شستشو شوند.

فاکتورهای مهم انتخاب کفپوش آسانسور

در خرید هر وسیله ای یک سری عواملی وجود دارند که مهمتر از بقیه هستند؛ در انتخاب کفپوش آسانسور یک سری فاکتورهایی وجود دارند که عبارتند از:

وزن کفپوش کابین سانسور

ظرفیت کابین آسانسور محدودیت برای تحمل کردن وزن دارد به همین دلیل، کفپوش آسانسور تاثیر زیادی در وزن آن دارد. کفپوش کابین خیلی سنگین باشد در وزن آن تاثیر منفی می‌گذارد. کفپوش پی وی سی به دلیل آن که وزن پایینی دارد؛ در زمان انتخاب بسیار مناسب خواهند بود. کفپوش‌های سنگی و سرامیکی هم گزینه‌های خیلی مناسبی برای کفپوش آسانسور هستند؛ اما وزن سنگین آن‌ها کمی مشکل ساز است.

هزینه کفپوش کابین آسانسور

از دیگر عوامل مهمی که در خرید هر وسیله ای تقریبا حرف اول را می‌زند، هزینه و بودجه لازم برای کفپوش آسانسور است. هر اندازه که بتوانید به مقدار مورد نیاز هزینه کنید کفپوش مناسب تری تهیه خواهید کرد. البته بازم به ذکر است که مدرس‌ها معمولا با توجه به هزینه شما، محصولی مناسب در اختیارتان خواهند گذاشت.

سرعت نصب انواع کفپوش آسانسور

یکی دیگر از فاکتورهایی که در خرید کفپوش مناسب کابین آسانسور تاثیر گذار است میزان سرعت نصب آن است. در برخی از آسانسورها برای این که بخواهید کفپشو را نصب کیند نیاز به تخریب و بازسازی مجدد دارد. از این رو کسانی که عجله دارند و همین طور در مکان‌های پر تردد آسانسور قرار دارد از کفپوش‌هایی استفاده کنید که سرعت نصب آن‌ها بالاتر است و نیاز به تخریب و بازسازی ندارند.

حرف آخر 

امیدواریم که شما از وبلاگ کفپوش کابین آسانسور چیست؟ راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس :

09128066284

 

اینستاگرام :

asa_elevator_group

 

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

 

حجره اینترنتی:

asaelevator

 

مدیریت :

محسن یعقوبی

 

کلمات کلیدی

شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری,

اسامی شرکت های آسانسور, اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکت نگهداری آسانسور, شرکت های نگهداری آسانسور, شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور,

شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران, شرکت های آسانسور سازی در تهران, لیست شرکتهای آسانسور سازی, سایت شرکت آسانسور, شرکت آسانسور غرب تهران, وارد کننده آسانسور, وارد کنندگان آسانسور, وارد کننده موتور آسانسور, فروش آسانسور تهران, شرکت های وارد کننده آسانسور,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *