رزومه کاری

سرویس آسانسور برج

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

سرویس آسانسور برج
500
24 آذر 1401
مدیر سایت

تعمیر و نگهداری آسانسور برج و استاندارد ها

سرویس آسانسور برج , از مهم ترین ویژگی‌ های آسانسور برج ایمنی آن می باشد. درصنعت آسانسور ایمنی و جان مسافرین در بالاترین سطح قرار دارد و در اینگونه آسانسور ها مسافرین باید کاملا احساس امنیت داشته باشند.

از دیگر ویژگی های تعمیر و نگهداری آسانسور سرعت آن است که بتواند مسافرین را با بیشترین سرعت به بالاترین نقطه برساند .

 سرویس آسانسور برج و انواع آن

برای طبقه بندی انواع آسانسور‌ ها معیار‌های متفاوتی وجود دارد. آسانسور ها به دو دسته‌ی کششی و هیدرولیکی تقسیم بندی می‌شوند.

وظیفه‌ی حرکت دادن در آسانسور‌ های هیدرولیکی بر عهده‌ی یک پیستون بزرگ می‌باشد.

این آسانسور ها معمولا در ساختمان های با ارتفاع کم استفاده می شوند و در ساختمان هایی که تعداد طبقات آنها از 8 طبقه به بالا باشد نمی توان ازین آسانسور ها استفاده کرد .

درصد زیادی از آسانسور‌ های جهان را آسانسور‌ های کششی به خود اختصاص می دهند، وظیفه‌ی جابجایی آسانسور در این دسته آسانسور ها بر عهده‌ی طناب‌ های فولادی است که به دور یک قرقره پیچیده شده اند.

در آسانسورهای کششی نوع طناب فولادی را میتوان به گونه ای تغییر داد که نیازی به روغن و روان کننده نداشته باشد .

این آسانسور ها معمولا در برج های مسکونی با بیش از هشت طبقه استفاده می‌گردد.

همچنین از آسانسور‌ های کششی برای ساختن انواع آسانسور‌های حمل بار استفاده می شود چرا که این آسانسور‌ ها مصرف انرژی پایین تری داشته و سواری نرم تری دارند.

برای اطلاع از چگونگی تعمیرات آسانسور بیمارستانی میتوانید با ما تماس بگیرید.

سرویس آسانسور برج

سرویس آسانسور برج

سرویس آسانسور برج

تعمیر و نگهداری آسانسور برج  یکی از پراهمیت ترین کار هایی است که باید انجام دهید.

با توجه به اینکه تعداد طبقات در ساختمان های بلند و ساکنین آن ها زیاد هستند، باید برنامه ای منظم برای تعمیرات آسانسور آن در نظر بگیرید.

به این منظور زمان های مشخصی از سال را تعیین کنید تا عملیات بررسی یا در صورت نیاز سرویس صورت بگیرد.

هر چقدر زودتر برای تعمیرات آسانسور برج اقدام کنید، بهتر است. در صورتی که تعمیر و نگهداری را به تعویق بیندازید، ممکن است آسیب ها و ضررهای بیشتری ایجاد شود.

هر چقدر تعداد طبقات و تردد در طول روز بیشتر باشد، باید عملیات تعمیر و نگهداری را در فواصل کوتاه تری انجام دهید.

یک آسانسور مجموعه ای از اجزا و قطعات است، در صورتی که هر یک از این اجزا با مشکل مواجه شوند، در کار آسانسور اختلال ایجاد می شود.

در صورتی که آسانسور برج، دارای ویژگی های ایمنی مثل ایمنی در برابر آتش سوزی باشد، باید بیشتر مراقبت کنید؛ زیرا ایمنی ساختمان و اعضای آن هم تا حدی توسط آسانسور برج تامین می شود.

همانطور که میدانید آسانسور در ساختمان های بلند یکی از ضروریات است. این تجهیزات مهم افراد را بین طبقات مختلف جا به جا می کنند و باعث افزایش ارزش ساختمان می شوند.

آسانسور ها باید ایمن و بدون اختلال کار کنند؛ اینجاست که اهمیت سرویس و تعمیرات آسانسور شبانه روزی افزایش پیدا می کند.

پس از اینکه یک ساختمان طراحی می شود، مهندسان و معماران، تعداد آسانسور و نوع آسانسور مورد نیاز آن را مشخص می کنند. در تعمیر و نگهداری آسانسور برج بسیار بلند از چندین مدل آسانسور استفاده می شود.

تعمیرات آسانسور

همانطور که اشاره کردیم تعمیرات آسانسور بسیار اهمیت دارد، در صورتی که در زمان مناسب برای تعمیرات اقدام نکنید، خسارت های جبران ناپذیری به ساکنین وارد می شود.

این اولین قدم برای خرید و نصب یک آسانسور است. به این منظور تعداد طبقات برج با انتخاب شما رابطه مستقیم دارد، برای اینکه آسانسور به خوبی کار کند، باید آن را به درستی نصب کنید.

کمک گرفتن از نیرو های متخصص در این زمینه اهمیت زیادی دارد.

پس از این که آسانسور را نصب کردید، حتما برای تعمیرات آن برنامه ریزی کنید. تعمیر و نگهداری آسانسور برج فاکتور مهمی است که بسیاری از ساکنین از آن غافل می شوند، این در حالی است که باید در طول سال حداقل 2 بار برای این تعمیرات اقدام شود.

در نهایت با تعمیر و نگهداری آسانسور برج موجب افزایش طول عمر و کارایی آن می شوید.

در صورتی که به موقع برای رفع مشکلات آسانسور برج اقدام کنید، خسارت کمتری را متحمل خواهید شد.

آسانسور ها در برج از ملزومات اصلی به حساب می آیند. اگر آن ها دچار خرابی یا شکستگی شوند، تردد ساکنین در ساختمان به صورت جدی با اختلال مواجه می شود؛ پس باید آن را جدی بگیرید.

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

۰۹۱۲۸۰۶۶۲۸۴

اینستاگرام :

asa_elevator_group

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی:

asaelevator

مدیریت :

محسن یعقوبی

شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری,اسامی شرکت های آسانسور, اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور, شرکت نگهداری آسانسور, شرکت های نگهداری آسانسور, شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور,شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران, شرکت های آسانسور سازی در تهران, لیست شرکتهای آسانسور سازی, سایت شرکت آسانسور, شرکت آسانسور غرب تهران, وارد کننده آسانسور, وارد کنندگان آسانسور, وارد کننده موتور آسانسور, فروش آسانسور تهران, شرکت های وارد کننده آسانسور, تاریخچه آسانسور , حقایق جالب در مورد آسانسورها 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *