رزومه کاری

انواع پکیج آسانسور

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

انواع پکیج آسانسور
262
19 دی 1401
مدیر سایت

آسانسور پکیج هیدرولیک

انواع پکیج آسانسور , آسانسور های هیدرولیک یکی از ساده ترین آسانسور ها به شمار می آیند ، در این نوع آسانسور ها وجود یک جک در پایین آسانسور از آنها پشتیبانی می کند.

به وسیله یک موتور الکتریکی، روغن هیدرولیک به درون جک پمپاژ میشود و باعث افزایش طول جک می‌شود که در نتیجه کابین رو به بالا به حرکت در می‌آید. موقع پایین آمدن آسانسور با کم شدن فشار روغن پشت جک آسانسور از سرعتش می کاهد و با نیروی گرانش زمین و وزن خود آرام می ایستد.

این نوع آسانسور بیشتر در ساختمانهای 2 تا 8 طبقه استفاده می شود و تنها می تواند با حداکثر سرعت 60 متر در دقیقه حرکت کند.

آسانسور پکیج هوم لیفت

هوم لیفت، آسانسورهای هیدرولیکی کوچکی هستند که بیشتر برای آپارتمان‌های کوچک و فضاهایی که از قبل برای نصب آسانسور، فضایی اختصاص داده نشده بکار میروند.

این آسانسورها بین 2 تا 6 نفر ظرفیت دارند و سیستم بکار رفته در آن همان سیستم هیدرولیک معمولی می‌باشد. این نمونه بیشتر در ساختمان‌های 2 الی 4 طبقه، منازل دوبلکس، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آسانسور پکیج هوم لیفت نسبت به سایر آسانسورهای هیدرولیک قیمت مناسبی دارند. همچنین این مدل بر خلاف دیگر آسانسورها به گودال و فضای موتورخانه احتیاجی ندارند بخاطر همین برای مصارف خانگی بسیار مناسب هستند.

شما میتوانید در آسانسورهای هوم لیفت از کابین‌های شیشه‌ای استفاده کنید و چون به وزنه تعادل نیازی ندارد فضای کمی نیز اشغال میکند.

از ویژگی‌های پک آسانسور هوم لیفت میتوان به، هزینه نصب، نگهداری و تعمیر بسیار پایین آن اشاره کرد.نصب سریع و آسان، عدم نیاز به حفر چاله، امنیت بسیار بالا، مصرف برق بسیار پایین از دیگر ویژگی‌های آسانسور پکیج هوم لیفت می‌باشد.

انواع پکیج آسانسور

انواع پکیج آسانسور

پکیج آسانسور گیرلس

اگر بخواهیم در یک جمله آسانسورهای گیرلس را معرفی کنیم، به آسانسور هایی گفته می شود که از یک موتور گیر لس استفاده می کنند.

چرخ آنها مستقیماً به موتور متصل است. سرعت حرکت آسانسورهای گیرلس تا 600 متر در دقیقه می‌رسد. همچنین می توانند مسافتی تا 600 متر را طی کنند. این ویژگی ها آسانسور های گیر لس را تنها انتخاب برای ساختماهای بلند و مرتفع می داند.

آسانسور های گیر لس هزینه نصب بالا و هزینه تعمیرات متوسطی دارند. همچنین این آسانسور ها نسبت به آسانسورهای گیرلس دار استفاده بهینه تری دارند.

نکته دیگری که قبل از نصب آسانسور های گیرلس باید در نظر گرفت این است که در این نوع آسانسور ها باید برررسی منظم باشد ، کابل و کشش سیم ها چک شود چون به مرور زمان کابل و سیم ها دچار پوسیدگی می شوند. این فرسودگی به مرور منجر به کاهش کارایی می شود که در صورت عدم کنترل می تواند عواقب خطرناکی را به دنبال داشته باشد.

به طور خلاصه پک آسانسور گیرلس دارای ویژگی‌هایی نسبت به مدل گیربکس دار است که از آنها می‌توان به کاهش قابل توجه مصرف انرژی، امکان حذف موتورخانه و نصب موتور در گودال آسانسور، حرکت فوق العاده نرم اشاره کرد.

پکیج آسانسور روملس انواع پکیج آسانسور 

روملس به آسانسور هایی گفته می شود که به موتور خانه احتیاجی ندارند و نیازی به ساخت اتاقک و در پایین یا پشت بام خانه ندارد.

این مدل از آسانسورها به صورت کششی هستند که نیروی خود را از یک موتور کوچک ولی قدرتمند میگیرد که در فضای جانبی گودال قرار دارد و در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری از بالای کابین آسانسور میتوان به آن دسترسی پیدا کرد. جعبه‌های کنترل، در یک اتاق کنترل که در مجاورت آسانسور قرار میگیرد.

بیشترین فاصله‌ای که آسانسورهای روملس میتوانند طی کنند 76 متر است و سرعت آنها تا 152 متر در دقیقه میرسد. آسانسورهای روملس محبوب‌ترین مورد برای ساختمان‌های بلند و مرتفع هستند.

از ویژگی‌های خوب پک آسانسور روملس میتوان به کاهش چشمگیر مصرف انرژی، بی نیاز به موتورخانه، ابعاد بسیار کوچک موتور، کاهش هزینه های ساخت ساختمان اشاره نمود.

نتیجه گیری

حالا که با انواع آسانسورهای پکیج آشنا شدید لازم است به این موضوع توجه کنید که فارق از اینکه کدام مدل از آسانسورها برای ساختمان شما مناسب است، انتخاب نوع ترکیبی و یا پکیج می‌تواند در نتیجه بدست آمده تاثیر به سزایی داشته باشد.

این نکته را فراموش نکنید که با وجود اینکه آسانسور پکیج هزینه نصب بالاتری دارد ولی بخاطر کیفیت بالاتر طراحی و ساخت، کمتر دچار خرابی می‌شود و در نتیجه در بلند مدت باعث کاهش هزینه‌های شما می شود. قبل از انتخاب پکیج مورد نظر خود باید تحلیل دقیقی از شرایطی که برای نصب آسانسور دارید داشته باشید.

از مبلغی که برای آن در نظر گرفته‌اید گرفته تا محیطی که قصد نصب آسانسور در آن را دارید. به هر حال آسانسور پکیج یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی است که کیفیت طراحی و قطعات برای آنها حرف اول را میزند.

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

۰۹۱۲۸۰۶۶۲۸۴

اینستاگرام :

asa_elevator_group

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی:

asaelevator

مدیریت :

محسن یعقوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *