رزومه کاری

درب سلکوم

دسته بندی پروژه ها

  • هیچ دسته‌ای پیدا نشد

تهران,شهرک دانشگاه

mohsenyaqubi3@gmail

09128066284

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

درب سلکوم
407
4 بهمن 1401
مدیر سایت

درب سلکوم چیست؟

درب سلکوم, شرکت آسا لیفت آماده ارائه خدمات آنلاین و حضوری در تهران به شما مشتریان عزیز می باشد. 

طراحی و تولید درب سلکوم در کشورهایی همچون هند، ایتالیا، چین، ایران و غیره صورت می گیرد، اما تکنولوژی اصلی آن متعلق به شرکت ویتور آلمان است که حدودا ۵۰ سال است در حوزه خدمات آسانسور و تولید درب فعالیت می کند.

با تشدید تنش ها به خاطر تحریم ها علیه ایران، واردات درب های سلکوم با محدودیت برای بسیاری از کارخانه های وارد کننده این برند مواجه شد.

با توجه به این محدودیت بسیاری از کارخانه هایی که در ایران پیشتر به دنبال واردات آن بودند، تصمیم بر این گرفتند که به تولید این درب ها بپردازند. این مورد باعث شد بسیاری از شرکت های ایرانی به تولید و طراحی درب های اتوماتیک روی بیاورند.

درب سلکوم

درب سلکوم

مزایای درب سلکوم نسبت به دیگر برندها

ساختار قفل پیشرفته

ویژگی هایی که در تولید قفل پیشرفته درب سلکوم آسانسور به کار رفته است، سبب تضمین بسته ماندن در هنگام فرود از طبقات خواهد شد. همچنین مقاومت قفل و کیفیت آن بالا است و این ویژگی ها سبب می شود درب آسان تر و سریع تر باز یا بسته شود.

باز و بسته شدن کم سر و صدا

به علت داشتن غلتک های پیشرفته و با مکانیزم صدای بسیار کم، هنگام باز و بسته شدن درب سلکوم آسانسور ، صدای زیادی حس نخواهد شد.

کاربری متنوع

یکی از ویژگی هایی که تبدیل به مزیت برای این محصول شده است، این است که برای همه انواع کاربری آسانسور مورد استفاده قرار گرفته است. انواع آسانسور های مسافری، بیمارستانی، ساختمانی، بالابر اتوماتیک خودرو و غیره می توانند از درب های سلکوم استفاده کنند.

تولید و مونتاژ سریع

درب سلکوم

مدت زمانی که برای نصب در های سلکوم در نظر گرفته می شود بسیار کم است به همین دلیل تولید کنندگان به ساخت این درها روی آورده اند. این موضوع قطعا هزینه های تولید را برای تولید کننده به صرفه تر خواهد کرد.

دوست محیط زیست

همه موادی که در تولید این درب ها استفاده می شود، قابلیت بازیافت دارند. همچنین این درب ها سازگار با محیط زیست هستند و استاندارد های این زمینه را دارا می باشند.


شما بزرگواران می توانید با راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :

09128066284

اینستاگرام :

asa_elevator_group

آدرس :

کرج ، فردیس ، جنب سازمان آب ، یکم غربی ، پلاک ۸

حجره اینترنتی:

asaelevator

مدیریت :

محسن یعقوبی


شرکت آسانسور در تهران, شرکت های آسانسور در کرج, شرکت های آسانسور در تهران, شرکتهای آسانسور درتهران, شرکتهای آسانسوری در تهران, شرکت آسانسور آسا, شرکت آسانسور آسا در تهران, شرکت آسانسور آسا در کرج, شرکت آسانسور سازی آسا, لیست شرکت های آسانسوری, لیست شرکت های آسانسور در تهران, لیست شرکت های آسانسور تهران, لیست شرکت های آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسوری تهران, لیست شرکتهای آسانسور کرج, لیست شرکتهای آسانسور در تهران, لیست شرکت آسانسور کرج و تهران, اسامی شرکتهای آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسوری, اسامی شرکت های آسانسور,اسامی شرکتهای آسانسور, اسامی شرکت های آسانسور تهران, اسامی شرکتهای آسانسور تهران, نام شرکت آسانسور, نام شرکت آسانسوری, نام شرکتهای آسانسور, نام شرکت های آسانسوری, نام شرکت های آسانسور در تهران, شرکت نصب آسانسور در تهران, شرکتهای نصب آسانسور در تهران, شرکت های نصب آسانسور کرج, شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور تهران, شرکت نصب و راه اندازی آسانسور, شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور, آدرس شرکت های نصب آسانسور, لیست شرکت های نصب آسانسور,شرکت نصب و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور, شرکتهای سرویس آسانسور در تهران, شرکت سرویس آسانسور تهران, شرکت تعمیر آسانسور تهران, شرکت تعمیرات آسانسور در تهران, شرکت ساخت آسانسور, شرکت های ساخت آسانسور, شرکت ساخت و نصب آسانسور, شرکت سازنده آسانسور در تهران, شرکت های سازنده آسانسور, شرکت های سازنده آسانسور در تهران, شرکت آسانسور سازی, شرکت های آسانسور سازی, شرکتهای آسانسور سازی تهران, شرکت آسانسور سازی در تهران,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *